Με μεγάλο πρωταγωνιστή και σκόρερ (18΄ και 31΄) τον Μίλος Ντέλετιτς, η ΑΕΛ πέρασε νικηφόρα από τη Λαμία, νικώντας 2-0 την τοπική ομάδα.
Οι Θεσσαλοί ολοκληρώνουν τον α΄ γύρο του πρωταθλήματος στην έβδομη θέση της κατάταξης, ενώ οι νεοφώτιστοι γνώρισαν την πρώτη ήττα τους μετά από δύο και πλέον μήνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.