«Η υλοποίηση της πολιτικής βούλησης της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για τη στήριξη και αναβάθμιση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και δεν πρόκειται να εμποδιστεί από κανέναν και τίποτα» σχολιάζει ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης, με αφορμή ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ), που κάνει λόγο για «πόρισμα κόλαφο για την κυβέρνηση, των συμβάντων στα χειρουργεία του Νοσοκομείου Ζακύνθου», το οποίος όπως υποστηρίζει η Ομοσπονδία «το κρατούν επτασφράγιστο μυστικό».
Ο κ. Πολάκης κατηγορεί την ΠΟΕΔΗΝ ότι έχει «μετατρέψει το συνδικαλιστικό όργανο των εργαζόμενων στα νοσοκομεία σε φερέφωνο του μαύρου μετώπου αντίδρασης κατά της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και συμμετέχει ενεργά στην προσπάθεια αποσταθεροποίησης, που επιχειρείται από το κατεστημένο της διαπλοκής και της διαφθοράς που βύθισε τη χώρα στο σκοτάδι».
«Το γεγονός ότι τα χειρουργεία του Γ.Ν. Ζακύνθου λειτουργούν αδιαλείπτως από τον Μάιο χωρίς να έχει παρουσιαστεί το παραμικρό πρόβλημα, αποτελεί απτή απόδειξη πως η 5μηνη αναστολή λειτουργίας τους ήταν μία μεθόδευση, προκειμένου να καλυφθούν καταστάσεις, να μετατοπιστούν ευθύνες και να στηριχθεί το αφήγημα της αντιπολίτευσης για ολική καταστροφή στον χώρο της Υγείας» τονίζει σε ανακοίνωσή του ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.