Για την επικείμενη επιστροφή του στη δράση μετά την πολύμηνη απουσία του από τα παρκέ μίλησε ο γκαρντ των Σικάγο Μπουλς, Ζακ ΛαΒίν.
«Νιώθω πραγματικά πως μπορώ να αγωνιστώ αυτή τη στιγμή. Κάνω τα πάντα για να επιστρέψω στη δράση άμεσα. Νιώθω πολύ καλά, αλλά δεν είμαι ο μόνος που αποφασίζει για το πότε θα επιστρέψω στα παρκέ. Πρέπει να εμπιστευτώ το επιτελείο μας και αυτοί να εμπιστευτούν εμένα», τόνισε αρχικά ο πρώην παίκτης των Μινεσότα Τίμπεργουλβς μιλώντας στην εφημερίδα «Chicago Sun Times» και τον Τζο Κόλεϊ.
Ακόμη, πρόσθεσε: «Πρέπει να φτάσουμε στο χρονικό σημείο στο οποίο όλοι θα θεωρήσουμε ότι είμαι πανέτοιμος να αγωνιστώ ξανά. Δεν πρέπει να διακινδυνεύσουμε κάτι».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.