Το σημείο στο οποίο εστιάζουν οι άνθρωποι του Πανιωνίου είναι πως μετά το άστοχο λέι απ του Νίκου Μπάρλου, όπου η μπάλα δεν βρήκε τη στεφάνη, ο Βαγγέλης Σακελλαρίου έκανε προσπάθεια να σώσει την μπάλα, που πήγαινε εκτός της πλάγιας γραμμής. Αυτή όμως κατέληξε στα χέρια των παικτών της Κύμης, η οποία είχε πλέον νέο 24άρι για να επιτεθεί.
Στον Πανιώνιο θεωρούν ότι δεν έπρεπε να ανανεωθεί ο χρόνος επίθεσης των "μπλε", με τους διαιτητές να επιμένουν μετά το τέλος της αναμέτρησης πως ορθώς η Κύμη είχε νέα 24'', αφού θεώρησαν πως με την κίνησή του ο Βαγγέλης Σακελλαρίου άλλαξε την κατοχή.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.