
Έχει υλοποιηθεί το 60% επέκτασης του μετρό προς Πειραιά, καθώς ήδη έχει διανοιχτεί το 98% της σήραγγας, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης κατά την επίσκεψή του στον σταθμό στην Αγία Βαρβάρα.
«Η εκτίμηση μου είναι ότι πάρα πολύ σύντομα θα μπορούμε να επισκεφτούμε και τους άλλους σταθμούς -και το σταθμό Αγίας Βαρβάρας μέσα- όπου θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες», είπε ο κ Σπίρτζης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.