Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

Νέα τραγωδία στον Όλυμπο: Ανασύρθηκε νεκρός 55χρονος ορειβάτης

690_c7beb0f1-86a8-426c-afc0-150976083118
Νωρίς το πρωί ολοκληρώθηκε η επιχείρηση ανάσυρσης του 55χρονου ορειβάτη, από τη θέση Καλόγερος στον Όλυμπο, η οποία είχε ξεκινήσει από το απόγευμα της Δευτέρας.
Ο 55χρονος, μαζί με έναν 37χρονο γλίστρησαν και έπεσαν, όταν βρίσκονταν στο σημείο σε υψόμετρο 2000 μέτρων.
Ο 55χρονος έχει χάσει τη ζωή του, ενώ ο 37χρονος απομακρύνθηκε με ασφάλεια αργά το βράδυ και αν και φέρει πολλαπλά τραύματα, και στο κεφάλι, δεν διατρέχει κίνδυνο η ζωή του.
Και οι δύο μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Κατερίνης.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.