Νωρίς το πρωί ολοκληρώθηκε η επιχείρηση ανάσυρσης του 55χρονου ορειβάτη, από τη θέση Καλόγερος στον Όλυμπο, η οποία είχε ξεκινήσει από το απόγευμα της Δευτέρας.
Ο 55χρονος, μαζί με έναν 37χρονο γλίστρησαν και έπεσαν, όταν βρίσκονταν στο σημείο σε υψόμετρο 2000 μέτρων.
Ο 55χρονος έχει χάσει τη ζωή του, ενώ ο 37χρονος απομακρύνθηκε με ασφάλεια αργά το βράδυ και αν και φέρει πολλαπλά τραύματα, και στο κεφάλι, δεν διατρέχει κίνδυνο η ζωή του.
Και οι δύο μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Κατερίνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.