Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

Κάλεσμα σε Συλλαλητήριο στις 4 Δεκέμβρη στην Φλώρινα ενάντια στην πώληση μονάδων της ΔΕΗ

Κάλεσμα σε Συλλαλητήριο στις 4 Δεκέμβρη στην Φλώρινα ενάντια στην πώληση μονάδων της ΔΕΗ
Κάλεσμα μαζικής συμμετοχής στο συλλαλητήριο τη Δευτέρα 4 Δεκέμβρη στην κεντρική πλατεία της Φλώρινας, στις 2.30 μ.μ., ενάντια στην πώληση του 40% του λιγνιτικού δυναμικού (ΑΗΣ, Ορυχεία) της ΔΕΗ, με προσυγκέντρωση που διοργανώνει μπροστά στην πρώην Νομαρχία Φλώρινας στις 2 μ.μ., απευθύνει το Συνδικάτο Εργατοτεχνιτών και Εργαζομένων στην Ενέργεια Δυτικής Μακεδονίας.



Περισσότερα στο http://www.ertopen.com/news/ellada/item/45522-kalesma-se-syllalhthrio-stis-4-dekembrh-sthn-flwrina-enantia-sthn-pwlhsh-monadwn-ths-deh

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.