Εφάπαξ επίδομα «νεανικής αλληλεγγύης» σε κάθε άνεργο ηλικίας από 18 έως 24 ετών, ύψους 400 ευρώ, θα χορηγήσει τις επόμενες μέρες το υπουργείο Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
Όπως ανακοίνωσε η υπoυργός Έφη Αχτσιόγλου σε συνέντευξη της στην ΕΡΤ, το επίδομα θα λάβουν όσοι νέοι ήταν εγγεγραμμένοι στα μητρώα του ΟΑΕΔ τον μήνα Οκτώβριο και δεν λαμβάνουν επίδομα ανεργίας.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/741761/epidoma-allilegguis-400-euro-se-anergous-apo-18-eos-24-eton/
Όπως ανακοίνωσε η υπoυργός Έφη Αχτσιόγλου σε συνέντευξη της στην ΕΡΤ, το επίδομα θα λάβουν όσοι νέοι ήταν εγγεγραμμένοι στα μητρώα του ΟΑΕΔ τον μήνα Οκτώβριο και δεν λαμβάνουν επίδομα ανεργίας.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/741761/epidoma-allilegguis-400-euro-se-anergous-apo-18-eos-24-eton/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.