Το Ιράκ εκτέλεσε σήμερα δια απαγχονισμού 38 σουνίτες μουσουλμάνους μαχητές που καταδικάστηκαν σε θάνατο για τρομοκρατία, σύμφωνα με το υπουργείο Δικαιοσύνης της χώρας.
Όπως μεταδίδει το πρακτορείο Reuters, οι μαζικές εκτελέσεις έγιναν σε μια φυλακή στη νότια ιρακινή πόλη Νασιρίγια, ανέφερε δήλωση του υπουργού Δικαιοσύνης.
Στις 24 Σεπτεμβρίου, το Ιράκ είχε εκτελέσει 42 σουνίτες μουσουλμάνους μαχητές κατηγορούμενους για τρομοκρατία, και συγκεκριμένα για δολοφονίες μελών των δυνάμεων ασφαλείας και πυροδότηση βομβών σε οχήματα.
Το υπουργείο Δικαιοσύνης ανέφερε πως όλοι οι καταδικασθέντες ήταν μέλη του Ισλαμικού Κράτους.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/741261/to-irak-ektelese-38-sounites-tromokrates/
Όπως μεταδίδει το πρακτορείο Reuters, οι μαζικές εκτελέσεις έγιναν σε μια φυλακή στη νότια ιρακινή πόλη Νασιρίγια, ανέφερε δήλωση του υπουργού Δικαιοσύνης.
Το υπουργείο Δικαιοσύνης ανέφερε πως όλοι οι καταδικασθέντες ήταν μέλη του Ισλαμικού Κράτους.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/741261/to-irak-ektelese-38-sounites-tromokrates/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.