Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

Ντομπρόβσκις: Σε καλό δρόμο η Ελλάδα - Πλεόνασμα 3,5% το 2017

Ντομπρόβσκις: Σε καλό δρόμο η Ελλάδα - Πλεόνασμα 3,5% το 2017 - Media
Τα πράγματα με την Ελλάδα «βρίσκονται στο σωστό δρόμο», σημείωσε ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Βάλντις Ντομπρόβσκις στο περιθώριο της Συνόδου για το Κλίμα, στο Παρίσι, προβλέποντας ότι «η συζήτηση για την ελάφρυνση του ελληνικού χρέους θα ξεκινήσει πριν από το τέλος του προγράμματος».
 
Μιλώντας σε Έλληνες δημοσιογράφους -όπως μεταδίδει η ΕΡΤ- ο κ. Ντομπρόβσκις εμφανίστηκε αισιόδοξος για ταχεία ολοκλήρωση της τρίτης αξιολόγησης και για την επίτευξη του στόχου για το δημοσιονομικό πλεόνασμα. Επεσήμανε ότι «τα πράγματα βρίσκονται στο σωστό δρόμο» για την υλοποίηση των προαπαιτούμενων για την τρέχουσα αξιολόγηση. «Βλέπουμε ότι η Ελλάδα πετυχαίνει και μάλιστα υπερβαίνει τους δημοσιονομικούς της στόχους και φαίνεται ότι θα επιτύχει τον στόχο για δημοσιονομικό πλεόνασμα 3,5% του ΑΕΠ το 2017», επεσήμανε ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν.



Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.