Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

Δωρεάν μετακίνηση για το 2018 όλων των οπλιτών με τις αστικές συγκοινωνίες


Την έγκριση υπογραφής σύμβασης με τον ΟΑΣΑ υπέγραψε ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας Δ. Βίτσας για την ελεύθερη μετακίνηση για το έτος...
2018 με τα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αττικής αρμοδιότητας του οργανισμού, όλων των Οπλιτών Θητείας, Δοκίμων Εφέδρων Αξιωματικών (ΔΕΑ), Αναπήρων Αρμοδιότητας ΥΠΕΘΑ και συνοδών τους και για τη μετακίνηση με μειωμένο κόμιστρο των σπουδαστών στις Παραγωγικές Σχολές.

Από το υπουργείο επισημαίνεται ότι για πρώτη φορά δικαίωμα δωρεάν μετακίνησης με τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής, έχουν όλοι οι στρατιώτες ανεξάρτητα από τον τόπο που υπηρετούν.




Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2017/12/2018_16.html

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.