Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

Η Δούκισσα Νομικού αποκαλύπτει για τον ΑΝΤ1...



Η Δούκισσα Νομικού διανύει τον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης της και περιμένει πως και πως την έλευση του παιδιού.

Όπως είναι φυσικό, απέχει από την τηλεόραση, ωστόσο, όπως τόνισε η ίδια αναμένεται να επιστρέψει τον Σεπτέμβριο.

«Από Σεπτέμβρη, πρώτα ο Θεός. Έχω συμβόλαιο, ισχύει το συμβόλαιο με τον ΑΝΤ1», τόνισε η Δούκισσα Νομικού, σε σχετική ερώτηση στην εκπομπή Αποκαλυπτικά.

Η δήλωση που έκανε η Δούκισσα Νομικού στα Αποκαλυπτικά…


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/12/1_16.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.