
Κλειστός θα είναι από τις 17:30 σήμερα ο σταθμός του μετρό στο Μοναστηράκι, έπειτα από σχετική εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας.
Η απόφαση αυτή λήφθηκε λόγω συγκέντρωσης που έχει προγραμματιστεί στην περιοχή. Αυτό σημαίνει ότι οι συρμοί θα διέρχονται από τον σταθμό χωρίς να πραγματοποιούν στάση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.