Παρόλα αυτά, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Gazzetta Dello Sport, οι ομάδες θα συνεχίσουν να είναι 16 για τουλάχιστον δύο σεζόν ακόμα. Το συμβούλιο της EuroLeague φέρεται να έχει πάρει τη συγκεκριμένη απόφαση προκειμένου -μεταξύ άλλων- να μην εντείνει τη διαμάχη με τη FIBA, αφού είναι λογικό πως με 18 ομάδες, το καλεντάρι θα αλλάξει και θα υπάρχει ακόμα λιγότερος χώρος για τα "παράθυρα" των εθνικών ομάδων.
Πάντως, το ίδιο δημοσίευμα αναφέρει ότι πέρα από τη Βιλερμπάν, η Μπάγερν Μονάχου και ορισμένες αγγλικές ομάδες προσπαθούν έντονα να "μπουν" στη EuroLeague στο άμεσο μέλλον...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.