Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

ΗΠΑ: Με άνοδο έκλεισε η Wall Street

Με άνοδο έκλεισε το χρηματιστήριο στη Γουόλ Στριτ.
Ο δείκτης Dow Jones της βιομηχανίας έκλεισε με άνοδο 31,81 μονάδων (+0,14%) στις 23.557,99 μονάδες.


Ο δείκτης Nasdaq των εταιρειών τεχνολογίας έκλεισε ενισχυμένος κατά 21,80 μονάδες (+0,32%) στις 6.889,16 μονάδες.

Ο ευρύτερος δείκτης Standard and Poor's 500 έκλεισε αυξημένος κατά 5,34 μονάδες (+0,21%), στις 2.602,42 μονάδες.


Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/735108/ipa-me-anodo-ekleise-i-wall-street/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.