Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Η εξομολόγηση του Σταύρου Θεοδωράκη: "Ήμουν κακός μαθητής, γιατί ήμουν δυσλεκτικός και..." [video]


Ο Σταύρος Θεοδωράκης μίλησε στη Ζήνα Κουτσελίνη και την κάμερα της εκπομπής "Αλήθειες με τη Ζήνα"...

Δείτε το απόσπασμα...




tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.