Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017

Έκανε την πρώτη δοκιμή με την Toyota TS050 o Alonso



Ο Fernando Alonso έκανε την πρώτη δοκιμή του στην LMP1 καθώς οι δοκιμές για τη νέα σεζόν του World Endurance Championship ξεκίνησαν στο Μπαχρέιν το πρωί της Κυριακής.
Ο Ισπανός, που επιβεβαίωσε η Toyota για τη δοκιμή αργά το Σάββατο, μοιράστηκε την #8 TS050 Hybrid με τον τακτικό οδηγό της ομάδας Sebastien Buemi, που πήρε το αυτοκίνητο για την πρώτη πορεία του.
Ο Alonso έπειτα ανέλαβε περίπου 40 λεπτά μετά από την πρωινή περίοδο διάρκειας δύο ωρών, σε μεγάλο βαθμό σκαρφαλώνοντας στα 1:44δ και 1:45δ, προτού θέσει τον καλύτερο χρόνο σε 1:43.709δ στην προτελευταία του προσπάθεια, συμπληρώνοντας συνολικά 37 γύρους. Αυτό τον έβαλε περίπου 1,6 δευτερόλεπτα κάτω από το σημείο αναφοράς που καθόρισε ο Buemi, με 1:42.183δ.
Ο χρόνος του Ελβετού οδηγού έβαλε την #8 Toyota δεύτερη πίσω από την #1 Porsche 919 Hybrid, που μοιράστηκε ο Timo Bernhard και ο πρωτοεμφανιζόμενος πρωταθλητής της Formula V8 3,5 Pietro Fittipaldi. Ο Bernhard έκανε τον ταχύτερο χρόνο της περιόδου νωρίς, με 1:40.244δ.
Τρίτη ταχύτερη ήταν η #7 Toyota, που μοιράστηκε ο Mike Conway και ο Thomas Laurent από τ
ο LMP2, με τον Conway να θέτει τον καλύτερο χρόνο του αυτοκινήτου στο 1:42.824s.
Ο Laurent ήταν ο γρηγορότερος νέος της περιόδου με το καλύτερο του χρόνο στο 1:43.273δ, περίπου τέσσερα δέκατα ταχύτερα από τον Alonso.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              πηγή: http://f1fan.gr/?p=55230

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.