Για να μοιράσουμε τα λεφτά, υποστήριξε ο υπ. Οικονομικών - Νέο χτύπημα πριν κοπάσει ο σάλος από τη δήλωση Χουλιαράκη ότι «συνειδητά μεγάλη η επιβάρυνση για τους συνεπείς ώστε να ενισχύσουμε τους αδύναμους»
Το μοντέλο της υπερφορολόγησης για την επίτευξη κοινωνικού μερίσματος παραδέχθηκε ο Ευκλείδης Τσακαλώτος σπεύδοντας ωστόσο να προσθέσει ότι η υπεραπόδοση των εσόδων δεν οφείλεται αποκλειστικά στην αύξηση των φορολογικών συντελεστών αλλά και σε άλλους παραμετρικούς παράγοντες.Υποστήριξε συγκεκριμένα πως 450 εκατ. ευρώ προήλθαν από ασφαλιστικές εισφορές νέων εργαζομένων και άλλα περίπου 450 εκατ. ευρώ από την εθελούσια αποκάλυψη αδήλωτων καταθέσεων. Ωστόσο, δεν εξήγησε την πηγή των υπόλοιπων 1,1 δισ. ευρώ εσόδων πάνω από τους στόχους.
Ο υπουργός Οικονομικών μιλώντας στην επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων για το προσχέδιο του Κρατικού Προϋπολογισμού για το 2018 είπε, απευθυνόμενος στη Νέα Δημοκρατία: «Μας λέτε ότι δεν είναι λύση να υπερφορολογούμε και μετά να το μοιράζουμε. Αυτό είναι σωστό. Δεν είναι λύση. Δεν θα τη διάλεγα. Όμως, ξέρετε ότι αυτό συμβαίνει για δύο λόγους. Πρώτον, το ΔΝΤ πάντα υποτιμά την απόδοση των μέτρων που έχουμε και, δεύτερον, δεν μετρά καθόλου τα μη παραμετρικά μέτρα. Ό,τι κάνουμε από την φοροδιαφυγή δεν μετριέται. Άρα, έχουμε υπεραπόδοση γι' αυτό το λόγο. Δεν το θέλουμε αλλά αναγκαστήκαμε σε αυτό».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/727592/paradohi-tsakalotou-to-xeroume-oti-den-einai-lusi-alla-emeis-uperforologoume/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.