Ο φόργουορντ του Άρη ήταν πάντως και ο άτυχος της βραδιάς, καθώς δέχτηκε αγκωνιά στη μύτη κατά τη διάρκεια της τέταρτης περιόδου, με αποτέλεσμα να πάει στα αποδυτήρια για λίγη ώρα. Μετά το τέλος της αναμέτρησης ο Γιάννης Μπουρούσης αφιέρωσε τη νίκη στον συμπαίκτη του. "ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΒΑΣΙΛΟ..!!" έγραψε ο διεθνής σέντερ στη selfie που ανάρτησε στο Instagram παρέα με τους Γκίκα, Αθηναίου, Λαρεντζάκη, Μαυροειδή και φυσικά τον Βασιλόπουλο.
Δείτε τη selfie που ανάρτησε ο Γιάννης Μπουρούσης στο Instagram:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.