Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2017

Πρόστιμο στη Renault για τη μη ασφαλή απελευθέρωση του Sainz Jr. από τα pits



Η Renault έλαβε πρόστιμο ύψους 5.000 ευρώ για την απελευθέρωση του μονοθεσίου του Carlos Sainz Jr. σε μη ασφαλή κατάσταση κατά τη διάρκεια του Grand Prix του Αμπού Ντάμπι.
Ο Sainz αγωνιζόταν για βαθμούς, αλλά η Renault του στέρησε αυτήν την ευκαιρία στο μοναδικό pit stop του καθώς δεν έσφιξε καλά το μπροστινό αριστερό ελαστικό του.
Ο Ισπανός μετά την έξοδο του από τα pits λίγο έλειψε να χτυπήσει στις μπαριέρες, πριν φέρει το μονοθέσιο του σε ασφαλές σημείο στη Στροφή 3.
Οι αγωνοδίκες σημείωσαν: «Ο Sainz Jr. έκανε ό, τι ήταν δυνατό για να σταματήσει στην πρώτη ασφαλή θέση, χωρίς να εμποδίζει τους άλλους οδηγούς και έτσι οι άνθρωποι της πίστας μπόρεσαν να απομακρύνουν το μονοθέσιο χωρίς να επηρεάσουν τον αγώνα.»
Σημειώθηκε επίσης ότι, καθώς η ποινή εντός αγώνα δεν μπορούσε να δοθεί λόγω της εγκατάλειψης του, οι αγωνοδίκες επέλεξαν να εκδώσουν πρόστιμο € 5.000.
Παρά το λάθος της με τον Sainz Jr., η Renault βρέθηκε μπροστά από την Toro Rosso στη μάχη για την 6η θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, χάρη στην 6η θέση του Nico Hülkenberg στο σημερινό αγώνα.                                                                                                                                                                                                                                                                                πηγή: http://f1fan.gr/?p=55430

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.