Εδώ και κάποιες ώρες γράφεται πως στο κανάλι του Αμαρουσίου γίνονται σκέψεις ένταξης του πετυχημένου τραγουδιστή στο Β μισό της νέας σεζόν. Είναι μία πρόταση που υπήρχε έντονα και πέρυσι, αλλά δεν προχώρησε και αφορά την παρουσίαση ενός προγράμματος που θα θυμίζει αρκετά το "Στην υγειά μας ρε παιδιά".
Το tvnea.com επιβεβαιώνει τη συγκεκριμένη πληροφορία. Γίνονται, πράγματι, συζητήσεις ανάμεσα στον ΑΝΤ1 και στον Αντώνη Ρέμο και στο προσεχές διάστημα θα δούμε αν θα καταλήξουν σε συμφωνία ή όχι.
Σε πολύ πρόχειρο επίπεδο, η σκέψη είναι η δημιουργίας μίας εκπομπής, η οποία θα προβάλλεται κάθε Σάββατο στην prime time. Θα έχει πολύ μουσική, δυνατούς καλεσμένους και χιούμορ. Το σχέδιο είναι να "μαζεύονται" ωραίες παρέες, που θα τραγουδάνε, θα διηγούνται ενδιαφέρουσες ιστορίες και θα γελούν.
Σαν το "Στην υγειά μας ρε παιδιά", αλλά με πιο πολύ έμφαση στο χιούμορ και πιο νεανικοί καλεσμένοι.
πηγή: http://www.tvnea.com/2017/11/prime-time-1.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.