Με νέο δελτίο Τύπου, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες,διευκρίνησαν ότι δεν εννοούσαν τον Ολυμπιακό ως «εγκληματική ομάδα» στην χθεσινή ανακοίνωσή της.
Ο Διευθυντής Επικοινωνίας της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Κώστας Καραπαπάς, σχολίασε τη νέα τοποθέτηση των Ανεξάρτητων Ελλήνων ως εξής:
«48 ώρες πήρε στους Καμμένους Έλληνες να κάνουν κωλοτούμπα. Είναι αργά. Για τους ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ τελειώσατε!», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Δείτε την ανάρτησή του:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.