Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

«Νomads»: Κάνουν αγιασμό για να ξορκίσουν το κακό!

Μετά την επιτυχία του «Survivor» οι υπεύθυνοι του ΑΝΤ1 θέλησαν να επενδύσουν σε ένα αντίστοιχο ριάλιτι ευελπιστώντας να έχει την ίδια επιτυχία. Κάπως έτσι ξεκίνησαν το σαφάρι αναζήτησης και δεν άργησαν να βρουν το «Nomads». Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα από τα πιο πολυδιαφημισμένα και ακριβά προγράμματα, η επιτυχία που σημειώνει δεν είναι η αναμενόμενη… Διαβάστε παρακάτω…

Και σαν να μην έφταναν μόνο τα νούμερα τηλεθέασης, η συγκεκριμένη παραγωγή έχει σπάσει κάθε ρεκόρ στις… οικειοθελείς αποχωρήσεις παικτών, αφού στο χθεσινό επεισόδιο αποχώρησε ακόμα μία παίκτρια: Η Χριστίνα Κολέτσα. Σήμερα το πρωί, λοιπόν, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και οι λοιποί συντελεστές έκαναν αγιασμό για να ξορκίσουν το κακό μάτι…

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.