Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας μιλώντας στη Βουλή τόνισε ότι η κυβέρνηση προχωρά με προσεκτικά βήματα για να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα. "Και όχι με επικοινωνιακές παράτες όπως κάνατε εσείς το καλοκαίρι του 2014 για να σκηνοθετήσετε το success story της συμφοράς" σημείωσε ο Αλέξης Τσίπρας.
"Η χώρα, βαδίζει με σταθερό και σίγουρο τρόπο, προς την έξοδο από τα μνημόνια και την ασφυκτική επιτροπεία, σε λιγότερο από ένα χρόνο από τώρα. Τον Αύγουστο του 2018, και αυτή η προοπτική, αρχίζει να διευρύνει τις δυνατότητες μας ώστε να προχωρήσουμε στη βασική επιδίωξή μας από τη μέρα που βρεθήκαμε στη διακυβέρνηση αυτού του τόπου" είπε ο πρωθυπουργός προσθέτοντας πως μέσα από την ανάκαμψη της οικονομίας, θα αποκατασταθούν οι αδικίες που προκάλεσε η επιθετική λιτότητα τα χρόνια της κρίσης.
"Τόσο πέρυσι όσο και φέτος, η απόδοση προς τους πολίτες που έχουν πραγματικά ανάγκη, δείχνει έμπρακτα την κατεύθυνση και τις στρατηγικές μας στοχεύσεις. Ενός ποσού που πέρυσι ήταν 617 εκατ. , φέτος 1,4 δισ. , δηλαδή ξεπερνά αθροιστικά τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ" είπε ο Αλέξης Τσίπρας.
Χαρακτήρισε την απόδοση κοινωνικού μερίσματος ως μια πράξη δικαιοσύνης.
" Έχω την εντύπωση από όσα ακούω τόσες μέρες ότι ορισμένοι έχουν στεναχωρηθεί πολύ που η οικονομία ανακάμπτει και μας δίνει τη δυνατότητα να στηρίξουμε τους πιο αδύναμους. Όπως ακριβώς και πέρυσι, έτσι και φέτος κάποιοι έβαλαν πλερέζες" είπε.
Απευθυνόμενος στη ΝΔ και τη στάση της την προηγούμενη χρόνια είπε: "Καταψηφίσατε, μας καταγγείλατε στην Ευρώπη. Πήγατε μέχρι και στο Βερολίνο να πείτε πόσο ανεύθυνοι είμαστε. Και δηλώσατε ότι η έκτακτη ενίσχυση «θέτει σε κίνδυνο τις μεγάλες θυσίες των Ελλήνων πολιτών. Φέτος είναι η αλήθεια είστε πιο προσεχτικοί." δήλωσε ο πρωθυπουργός.
"Ψηφίζετε μεν" συμπλήρωσε ο πρωθυπουργός ", αλλά μας λέτε ότι η υπεραπόδοση είναι αποτέλεσμα φοροεπιδρομής".
Ο Αλέξης Τσίπρας είπε ότι ορισμένες φορές είναι πολύ προκλητικό να μας κουνάτε το δάχτυλο, " έχετε κάνει σημαία τη φοροεπιδρομή, αλήθεια πιστεύετε ότι ο κόσμος ξεχνάει τι κάνατε από το 2010 ως το 2015; Μέσα σε μια πενταετία, πήρατε μέτρα ύψους 65 δισ.: 35 δισ. περικοπές δαπανών και 30 δισ. φόροι.
«Εσείς που τώρα κόπτεστε εναντίον της υπερφορολόγησης επιβάλατε 30 δισ. φόρους από το 2010 ως το Γενάρη του 2015. Γιατί μιλάτε λοιπόν εσείς για υπερφορολόγηση ;" αναρωτήθηκε ο πρωθυπουργός.
"Τολμάτε να μιλάτε για την υπερφορολόγηση. Ακούμε ότι κάναμε δήθεν στάση πληρωμών σε συντάξεις και εφάπαξ. Μας λένε ότι δήθεν αυτό το πλεόνασμα προέκυψε από την μη εκτέλεση του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων. Εκτός από ψεύτες είστε και άσχετοι. Το πρωτογενές πλεόνασμα δεν φτιάχνεται με τερτίπια. Μαθαίνω ότι στέλνετε συμβούλους να κάνουν δυσφήμηση της χώρας. Δεν θα τα καταφέρετε. Καταντάτε γραφικοί", πρόσθεσε.
"Σήμερα έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε ένα βήμα μπροστά, το οποίο το εκτιμά ο ελληνικός λαός. Οι πολίτες αναγνωρίζουν ότι η κυβέρνηση πάλεψε και παλεύει για να βγάλει τη χώρα από την κρίση. Προχωράμε σε μια κίνηση κοινωνικής δικαιοσύνης και κάποιοι τους βολεύει να την αναγιγνώσκουν ως επικοινωνιακό τέχνασμα. Αν είναι όμως τέχνασμα ας το πουν οι πολίτες που μέχρι τα μέσα του Δεκέμβρη θα λάβουν μια ενίσχυση που θα είναι σημαντική. Κάποιοι πορφυρογέννητοι μίλησαν για ψίχουλα, διότι τόσο κάνουν τα χαρτόσημα για να στέλνουν στις οφσόρ. Εμείς αγωνιζόμαστε και ματώνουμε για τους μη προνομιούχους και θα τα καταφέρουμε", κατέληξε.
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=646734&catID=1
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.