Μπορεί να βρίσκεται στο Παλαουάν στις Φιλιππίνες, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου όμως ήπιε τον αγαπημένο του μερακλίδικο καφέ!
Ο παρουσιαστής ήθελε να πιει ένα καφεδάκι… όπως παλιά και δημοσίευσε φωτογραφία με το πως οι ντόπιοι φτιάχνουν εκεί καφέ! Διαβάστε παρακάτω…
«Καλημέρα.. ένα ζεστό καφεδάκι πρωί πρωί και πάμε για δουλειά…όπως μπορεί να τον φτιάξει ο καθένας!», έγραψε χαρακτηριστικά ο Γρηγόρης Αρναούτογλου στη λεζάντα της ακόλουθης φωτογραφίας στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.