Στο χθεσινό επεισόδιο του Nomads είδαμε την ΜΑντώ Γαστεράτου να αποχωρίζεται την ομάδα της και να πηγαίνει στο νοσοκομείο!
Σήμερα με το που έφτασαν οι παίκτες στον αγωνιστικό χώρο ο Γρηγόρης Αρναούτογλου ανακοίνωσε την απουσία της Γαστεράτου!
Ο παρουσιαστής είπε πως δεν βρίσκεται μαζί τους εκεί διότι είναι ακόμα στη Μανίλα και κάνει τις απαραίτητες εξετάσεις για το γόνατό της, όπως έκανε και η Ειρήνη Ζάχου! «Δεν έχουμε ακόμα κανένα αποτέλεσμα, θα περιμένουμε να δούμε τις πληροφορίες και ανάλογα θα σας πω τα νέα», ανέφερε χαρακτηριστικά! Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο βίντεο που ακολουθεί:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.