Η Όλγα Πηλιάκη πήρε την απόφαση – στο επεισόδιο της Πέμπτης – να αποχωρήσει οικειοθελώς από το Nomads.
Η σύζυγος του Στέλιου Χανταμπάκη εξήγησε πως για προσωπικούς της λόγους έπρεπε να επιστρέψει στην Ελλάδα.
Η Όλγα έφτασε στο Ελευθέριος Βενιζέλος πριν από μερικές ώρες. Εκεί την περίμεναν ο πατέρας της, ο αδερφός της και η οικογένεια της. Τα παιδιά της, Μανώλης και Μαλένα την έπνιξαν με αγκαλιές, όπως και ο σύζυγος της. Δείτε τις φωτογραφίες από το αεροδρόμιο παρακάτω:







peoplegreece.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.