Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017

Nomads: Η Όλγα Πηλιάκη έφτασε Ελλάδα! Δείτε τις πρώτες φωτογραφίες από το αεροδρόμιο!


Η Όλγα Πηλιάκη πήρε την απόφαση – στο επεισόδιο της Πέμπτης – να αποχωρήσει οικειοθελώς από το Nomads.

Η σύζυγος του Στέλιου Χανταμπάκη εξήγησε πως για προσωπικούς της λόγους έπρεπε να επιστρέψει στην Ελλάδα.
Η Όλγα έφτασε στο Ελευθέριος Βενιζέλος πριν από μερικές ώρες. Εκεί την περίμεναν ο πατέρας της, ο αδερφός της και η οικογένεια της. Τα παιδιά της, Μανώλης και Μαλένα την έπνιξαν με αγκαλιές, όπως και ο σύζυγος της. Δείτε τις φωτογραφίες από το αεροδρόμιο παρακάτω:

*Φωτογραφίες: NDP Photo Agency

peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.