Η Νατάσα Καλογρίδη αποχώρησε στο επεισόδιο της Πέμπτης από το Nomads και λίγες ώρες αργότερα έκανε την πρώτη της ανάρτηση στα social media. Συγκεκριμένα, η γνωστή ηθοποιός ανάρτησε ένα instagram story στο οποίο τη βλέπουμε να κάνει ηλιοθεραπεία και να αποδίδει την αποχώρησή της στον... Άγιο Φανούριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.