Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

Νατάσα Καλογρίδη: Η πρώτη ανάρτηση μετά την αποχώρηση από το Nomads



Η Νατάσα Καλογρίδη αποχώρησε στο επεισόδιο της Πέμπτης από το Nomads και λίγες ώρες αργότερα έκανε την πρώτη της ανάρτηση στα social media. Συγκεκριμένα, η γνωστή ηθοποιός ανάρτησε ένα instagram story στο οποίο τη βλέπουμε να κάνει ηλιοθεραπεία και να αποδίδει την αποχώρησή της στον... Άγιο Φανούριο.
                                                                                                                                                      πηγή: http://www.markos.tv/natasa-kalogridi-i-proti-anartisi-meta-tin-apoxorisi-apo-nomads

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.