Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017

Nomads: Η πρώτη ανάρτηση της Όλγας Πηλιάκη μετά την επιστροφή της στην Ελλάδα! To τρυφερό post στο Ιnstagram!



Μετά την οικειοθελή αποχώρησή της από το Nomads, η Όλγα Πηλιάκη επέστρεψε στην Ελλάδα και στην οικογένειά της. 
Το απόγευμα της Κυριακής, η Ολυμπιονίκης ρυθμικής γυμναστικής βγήκε μια βόλτα με τον σύζυγό της, που τόσο της είχε λείψει όσο βρίσκονταν στις Φιλιππίνες. Διαβάστε παρακάτω…
Η Όλγα μάλιστα δημοσίευσε την εν λόγω φωτογραφία στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, σχολιάζοντας: «Τα Χανταμπακακια ξανά μαζί!!».
Δείτε την:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.