Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ραδιοσταθμού του Γιάννη Αλαφούζου, «ο Γ. Κοσμάς, από τη θέση του, συνέβαλε στην επιτυχημένη πορεία του αθλητικού ραδιοφωνικού σταθμού του Ομίλου του ΣΚΑΙ. Η διοίκηση του Ομίλου τον ευχαριστεί για την καλή συνεργασία και εύχεται καλή επιτυχία στα επόμενα επαγγελματικά του βήματα».
Είναι πολλές οι αλλαγές στο σταθμό το τελευταίο διάστημα. Οι απολύσεις, εννοούμε. Ήδη αρχίζει και θυμίζει ένα άλλο ραδιόφωνο.
Είναι πολλές οι αλλαγές στο σταθμό το τελευταίο διάστημα. Οι απολύσεις, εννοούμε. Ήδη αρχίζει και θυμίζει ένα άλλο ραδιόφωνο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.