Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

Μπακογιάννη: «Κάτι σάπιο υπάρχει στην ιστορία με τα F-16»

? ???????? ???????? ??? ???? ??????????? ????? ???????????  ????  ??? ??????? ???????? ??? ??. ??????????? ??? ?????? ??????? ??? ?? ???????? ??? ???????? ?????? ??? ???????? ????????? ??? ???? ??????????? , ??????? 8 ????????? 2009.
«Ο κ. Τσίπρας που ασκεί αυτή την απίστευτα κοινωνικά άδικη πολιτική αναζητά το τεκμήριο της αριστεροσύνης στην ανοχή στη βία, από συγκεκριμένες συλλογικότητες, και το τίμημα το πληρώνουν οι κάτοικοι των Εξαρχείων, το μικρό μαγαζί που καίγεται, ο χασάπης που έχει μπει στη λίστα της τάδε οργάνωσης. Και όλα αυτά ο κ. Τόσκας τα θεωρεί πολύ μικρά για να τον απασχολήσουν», αναφέρει σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ» η βουλευτής της ΝΔ, Ντόρα Μπακογιάννη.
Σε ερώτηση για τον νόμο της κυβέρνησης για το τζόγο υπογράμμισε ότι αντί η κυβέρνηση να φέρει ένα νομοσχέδιο που θα βάλει τάξη στον παράνομο ιντερνετικό τζόγο από τον οποίο χάνονται δισ. από τα έσοδα του κράτους έφερε «ένα νομοσχέδιο που μετατρέπει την Ελλάδα σε ένα απέραντο καζίνο», ενώ για τη συμφωνία της κυβέρνησης με τις ΗΠΑ για τα F16 εκτιμά ότι «κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας».
Αναφερόμενη στο κοινωνικό μέρισμα η Ντόρα Μπακογιάννη υποστήριξε ότι «το κοινωνικό μέρισμα που θα μοιράσει ο κ. Τσίπρας είναι «κλεμμένο» από τους Έλληνες φορολογούμενους. Δημιουργήθηκε δια της υπερφορολόγησης και δια της μη πληρωμής των υποχρεώσεων του δημοσίου προς τους ιδιώτες.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.