Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

Μega: Οι ιδιοκτήτες έστειλαν την απάντηση -Όλα εξαρτώνται τώρα από τις τράπεζες

Ταχύτατα οι ιδιοκτήτες του Mega απάντησαν στην πρόταση των τραπεζών επί του σχεδίου συμφωνίας για τη σωτηρία του καναλιού. Ουσιαστικά αποδέχονται το επιτόκιο που προτείνουν οι πιστωτές και επιβεβαιώνουν ότι θα υπάρξει τρόπος «κουρέματος» των οφειλομένων προς τους προμηθευτές, στο ύψος του 75%. Διαβάστε παρακάτω…



Το κρίσιμο θέμα αφορά στο πανωτόκι, το οποίο καταβάλλει ο σταθμός από την άνοιξη του 2016, όταν οι τράπεζες κατήγγειλαν τα δάνειά του (το επιτόκιο έχει φτάσει στο ασύλληπτο 11%). Οι τράπεζες ζητούν το νέο επιτόκιο (περίπου 3%) να ισχύσει μετά την υπογραφή της συμφωνίας, ενώ οι μέτοχοι ήθελαν να περιλάβει και την περίοδο του τελευταίου ενάμισι χρόνου. Η διαφορά είναι περίπου 10 εκατ. ευρώ. Και σε αυτό το θέμα φαίνεται πως υπάρχει τώρα συμβιβαστική πρόταση.
Όλα, λοιπόν, εξαρτώνται πλέον από τους τραπεζίτες.
Πηγή: aixmi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.