Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017

Κλειστές οι μπάρες στα ΜΜΜ από τη Δευτέρα, είσοδος μόνο με ηλεκτρονικό εισιτήριο

Κλειστές οι μπάρες στα ΜΜΜ από τη Δευτέρα, είσοδος μόνο με ηλεκτρονικό εισιτήριο
Μπαίνει και επισήμως σε πλήρη λειτουργία το σύστημα ηλεκτρονικών εισιτηρίων στην Αθήνα καθώς από τις 20 Νοεμβρίου και για διάστημα ενός μήνα (δηλαδή μέχρι και τις 20 Δεκεμβρίου) θα κλείσουν οι μπάρες σε όλους τους σταθμούς και θα ανοίγουν μόνον εφόσον ο επιβάτης «χτυπά» το ηλεκτρονικό εισιτήριο ή την κάρτα του.

Στους σταθμούς που θα κλείνουν οι πύλες, θα υπάρχει υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση προσώπων που δεν έχουν λάβει ακόμα προσωποποιημένη κάρτα (π.χ. άνεργοι, ΑΜΕΑ, άλλοι δικαιούχοι).

Από την ερχόμενη Δευτέρα θα κλείσουν και οι πύλες του ΑΣΣΚ Αεροδρομίου Αθηνών.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.