«Είμαστε υπεύθυνοι για το καθετί», επισήμανε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος, στον χαιρετισμό που απηύθυνε κατά τα εγκαίνια του Πνευματικού Κέντρου του Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου Γιαννιτσών.
«Εμείς να πρωτοστατήσουμε και, αν θέλουμε να βγούμε από το αδιέξοδο, χρειάζεται ενότητα και συνεργασία όλων και όχι κακομοιριά. Να μην ψάχνουμε μόνον ποιος φταίει ή τι φταίει, αλλά και πόσο είναι το βάρος της ευθύνης του καθενός μας» συμπλήρωσε ο Αρχιεπίσκοπος. Εν συνεχεία, αφού ευχήθηκε αυτό το έργο να αποδώσει καρπούς, έκανε αναφορά στον ενθουσιασμό και τη δύναμη των παιδιών, τα οποία παρομοίασε με τα δυνατά ρυάκια, που κυλούν ορμητικά: «Οι νέοι χαρακτηρίζονται από τον ενθουσιασμό και την ορμή των υδάτων, όπως εκείνα τρέχουν στα βουνά. Θα πρέπει γονείς, Εκκλησία και Πολιτεία να αξιοποιήσουμε αυτόν τον ενθουσιασμό, δημιουργώντας ταυτόχρονα κανάλια διεξόδων, ώστε να απορροφηθεί η ορμή αυτή δημιουργικά», είπε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και σημείωσε ότι στον ενθουσιασμό των νέων «κρύβεται το αύριο».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.