Χωρίς νικητή έληξε το παιχνίδι ανάμεσα στον Λεβαδειακό και τη Λαμία (0-0), με την ομάδα της Βοιωτίας να «κολλάει» στο δοκάρι από το πλασέ του Τριποτσέρη (43’) και την αποβολή του Μεντί (62’).
Με αυτό το αποτέλεσμα ο Λεβαδειακός συνεχίζει την εξαιρετική του πορεία, καθώς έπιασε τον Πανιώνιο στην 5η θέση με 15 βαθμούς, με τους Λαμιώτες διατηρούν απόσταση από τις τελευταίες θέσεις της βαθμολογίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.