"Βγάλαμε ελεύθερα σουτ, αλλά δεν τα βάλαμε. Εδώ μιλάμε πως υπάρχουν ομάδες που επενδύουν τεράστια ποσά και τελικά πετυχαίνουν 49 και 50 πόντους. Θέλω να πω ότι μιλάμε για ένα παιχνίδι, στο οποίο προσπαθείς, έχεις ενέργεια, έχεις πάθος, έχεις όμως και λάθος επιλογές. Συμβαίνουν αυτά. Εμείς δουλεύουμε και προπονούμαστε για να βάλουμε αυτά τα σουτ" ήταν το σχόλιο του προπονητή του Άρη, σε ερώτηση για το αν αδικείται η προσπάθεια που κάνουν οι αθλητές του στην άμυνα, από την έλλειψη σταθερότητας στην επίθεση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.