Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017

Στην εντατική η δικηγόρος που τραυματίστηκε στα Εξάρχεια


Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ευαγγελισμού νοσηλεύεται η δικηγόρος που τραυματίστηκε από φωτοβολίδα στα Εξάρχεια...

Η χειρουργική επέμβαση ολοκληρώθηκε στις 3:30 τα ξημερώματα, και αυτή την ώρα η γυναίκα βρίσκεται σε καταστολή στη ΜΕΘ. Σύμφωνα με πληροφορίες του enikos.gr, έχει γίνει αποκατάσταση στην αρτηρία με μόσχευμα και στο γόνατο, που έχει υποστεί συντριπτικό κάταγμα.

Η τραυματίας είχε χάσει πολύ αίμα, ωστόσο οι γιατροί έχουν καταφέρει να σταθεροποιήσουν την κατάστασή της. Όπως αναφέρει το ΑΠΕ, η κατάσταση της κρίνεται σοβαρή.





http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2017/11/blog-post_7727.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.