Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017

Τριπλή «καμπάνα» στην Οκλαχόμα Σίτι


Βροχή έπεσαν τα πρόστιμα στην Οκλαχόμα Σίτι, αφού η λίγκα αποφάσισε να τιμωρήσει τρία στελέχη των Θάντερ.
Οι Ράσελ Γουέστμπρουκ, Πολ Τζορτζ και Μπίλι Ντόνοβαν αναφέρθηκαν στη διαιτησία του αγώνα με τους Πόρτλαντ Τρέιλ Μπλέιζερς και οι ιθύνοντες του ΝΒΑ δεν άφησαν τα σχόλια ατιμώρητα.
Στο εν λόγω παιχνίδι οι Θάντερ ηττήθηκαν με 103-99, ενώ το σφύριγμα που έβγαλε τους πάντες από τα ρούχα τους ήταν η απόφαση των διαιτητών να αποβάλλουν με δεύτερο αντιαθλητικό φάουλ τον Καρμέλο Άντονι.
Τα τρία στελέχη της ομάδας της Οκλαχόμα Σίτι μίλησαν με απαξιωτικά σχόλια για το επίπεδο της διαιτησίας και η λίγκα αποφάσισε ο καθένας τους να πληρώσει από 15.000 δολάρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.