«Λουκέτο» μπαίνει την Τετάρτη στους δήμους, λόγω της 24ωρης πανελλαδικής απεργίας που κήρυξε η ΠΟΕ-ΟΤΑ.
Στην κινητοποίηση έχουν τη δυνατότητα να μην συμμετάσχουν οι εργαζόμενοι των δήμων της δυτικής Αττικής, που δοκιμάστηκαν από την πρόσφατη θεομηνία, καθώς αυτές τις μέρες προτεραιότητα έχει η προσφορά τους στις τοπικές κοινωνίες.
Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=55703
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.