Το γεγονός πως το ιατρικό επιτελείο των Κλίβελαντ Καβαλίερς έχει θέσει όριο στα λεπτά συμμετοχής του, επιβεβαίωσε ο Ντέρικ Ρόουζ.
Μιλώντας το Σάββατο στο δίκτυο ESPN, ο πόιντ γκαρντ της ομάδας του Οχάιο υποστήριξε πως ο αστράγαλος του δε βρίσκεται σε καλή κατάσταση.
«Είμαι χαρούμενος που είμαι μέρος αυτής της ομάδας. Σχετικά με το όριο στα λεπτά συμμετοχής δεν μπορώ να μπορώ να κάνω κάτι. Με όλους αυτούς τους τραυματισμούς που είχα στο παρελθόν, το έχω συνηθίσει. Ο αστράγαλος μου δεν είναι σε πολύ καλή κατάσταση», τόνισε ο πρώην παίκτης των Σικάγο Μπουλς και των Νιου Γιορκ Νικς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.