Την απόφαση των διαιτητών να τον αποβάλλουν από το ματς με τους Μπλέιζερς σχολίασε ο superstar των Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ, Καρμέλο Άντονι.
«Δεν μπορώ να πω τίποτα γι’ αυτή την απόφαση των διαιτητών. Νομίζω πως η λίγκα θα πρέπει να το κοιτάξει περισσότερο όλο αυτό», δήλωσε ο «Melo» στo ΕSPN.
«Δεν έχω ξαναδεί παίκτη να αποβάλλεται με αυτόν τον τρόπο. Είναι κάτι που πρέπει να το δουλέψει η λίγκα και να το βελτιώσει», υποστήριξε από την πλευρά του ο τεχνικός των Θάντερ, Μπίλι Ντόνοβαν.
Υπενθυμίζεται πως ο πρώην παίκτης των Νιου Γιορκ Νικς αποβλήθηκε από το ματς με την ομάδα του Πόρτλαντ λόγω ενός -μάλλον τραβηγμένου- δεύτερου αντιαθλητικού φάουλ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.