Δεν είχαν τον πόνο τους από τις καταστροφές και τις απώλειες ανθρωπίνων ζωών που έφεραν οι πλημμύρες οι κάτοικοι της Μάνδρας, έχουν και τους πλιατσικολόγους να σκέφτονται.
Την ώρα που οι πλημμυροπαθείς σε Μάνδρα και Νέα Πέραμο προσπαθούν να περισώσουν ό,τι μπορούν από τις περιουσίες τους που χάθηκαν μέσα στη λάσπη, αδίστακτοι επιχειρούν να κάνουν πλιάτσικο.
Στο πλαίσιο των ειδικών δράσεων της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής, έχουν συλληφθεί τα τελευταία 24ωρα συνολικά 13 άτομα, που λεηλατούσαν κατεστραμμένα σπίτια, καταστήματα και αυτοκίνητα.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τη ΓΑΔΑ:
Απογευματινές ώρες της περασμένης Τετάρτης, την ημέρα δηλαδή της πλημμύρας στις 15 Νοεμβρίου, συνελήφθη από άντρες του Αστυνομικού Τμήματος Μάνδρας, ένας 24χρονος Αλβανός, ο οποίος νωρίτερα μαζί με συνεργό του που αναζητείται, είχε εισέλθει στο Ταχυδρομείο Μάνδρας, από σημείο του οποίου ο υαλοπίνακας είχε καταστραφεί από την πλημμύρα, με σκοπό την κλοπή.
Πρωινές ώρες της περασμένης Πέμπτης 16 Νοεμβρίου, συνελήφθησαν από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ., τέσσερις Ρομά, ηλικίας 29, 32, 38 και 41 ετών, οι οποίοι νωρίτερα είχαν μεταβεί στις εγκαταστάσεις εταιρείας στη Μάνδρα και εκμεταλλευόμενοι τις εκτεταμένες καταστροφές που είχαν προξενηθεί στην περιοχή, αφαίρεσαν εξοπλισμό (ψυγεία, παλέτες κλπ).
Μεσημβρινές ώρες της Παρασκευής 17 Νοεμβρίου, συνελήφθησαν από αστυνομικούς της Ο.Π.Κ.Ε., δύο Ρομά ηλικίας 27 και 51 ετών, διότι κατελήφθησαν να αφαιρούν αντικείμενα από σπίτια στη Νέα Πέραμο, που είχαν υποστεί ζημιές από την πλημμύρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.