Την βίαιη προσαγωγή του πρώην διευθυντή του ΚΕΕΛΠΝΟ Θόδωρου Παπαδημητρίου αποφάσισε σήμερα η Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για τα θέματα της Υγείας. Η απόφαση ελήφθη μετά την άρνηση επί τρεις φορές του κ. Παπαδημητρίου να προσέλθει στην επιτροπή επικαλούμενος θέματα υγείας του.
Ο πρόεδρος της Εξεταστικής Αντώνης Μπαλωμενάκης ενημέρωσε ότι ο διευθυντής της νευροχειρουργικής του Γεννηματά Νίκος Γεωργακούλιας έστειλε την γνωμάτευση για την κατάσταση της υγείας του μάρτυρα και σε αυτήν «αφού περιγράφει τους τρόπους εξέτασης και τα ευρήματα κατηγορηματικά βεβαιώνει ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα και ότι «του επιτρέπεται να διάγει μία πλήρως κανονική καθημερινότητα».
Υπενθυμίζεται ότι ο Θ. Παπαδημητρίου έχει αρνηθεί να καταθέσει επικαλούμενος λόγους υγείας (παλαιότερο αυτοκινητιστικό ατύχημα στην Αττική Οδό).
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.