
Μεγάλη ένταση επικράτησε το μεσημέρι της Τετάρτης στο Ειρηνοδικείο Αθηνών, όπου ξεκίνησαν οι πλειστηριασμοί ακινήτων.
Διαδηλωτές που διαμαρτύρονται για τους πλειστηριασμούς ήρθαν στα χέρια με τους άντρες των ΜΑΤ που βρίσκονται στο σημείο και έχουν αποκλείσει τον χώρο, μη αφήνοντας τους συγκεντρωμένους να μπουν στην αίθουσα του δικαστηρίου.
Μάλιστα, οι δυνάμεις των ΜΑΤ προχώρησαν σε χρήση χημικών προκειμένου να απωθήσουν τους διαδηλωτές.



Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.