Εκτίμησε και έκανε λόγο για μια «γρήγορη αξιολόγηση χωρίς πολύ σοβαρά προβλήματα»
Αισιόδοξη ότι εντός των προσεχών ημερών θα επιτευχθεί τεχνική συμφωνία στο πλαίσιο της γ΄αξιολόγησης του τρέχοντος προγράμματος, δήλωσε η υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Έφη Αχτσιόγλου από το Βερολίνο, όπου συμμετέχει σε Συνέδριο του Ιδρύματος «Hans Boeckler» με θέμα τα κοινωνικά δικαιώματα στην Ευρώπη.Η κ. Αχτσιόγλου, και κατά την παρέμβασή της, ανέδειξε την ανάγκη καταπολέμησης της αδήλωτης εργασίας, προκειμένου, όπως είπε, «οι αόρατοι να γίνουν ορατοί, να είναι φορείς κοινωνικών δικαιωμάτων και πολιτικών εξελίξεων για το μέλλον», ενώ, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τους πλειστηριασμούς, σημείωσε ότι ο ηλεκτρονικός τρόπος διεξαγωγής τους διασφαλίζει τη διαφάνεια της διαδικασίας, τονίζοντας παράλληλα ότι πρέπει να εξευρεθεί η ισορροπία μεταξύ της περιφρούρησης της διαδικασίας και της προστασίας του δικαιώματος των πολιτών να διαδηλώνουν.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/736855/ahtsioglou-apo-verolino-thema-imeron-i-tehniki-sumfonia-gia-tin-g-axiologisi/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.