Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

ΗΠΑ-Ρωσία: Νέος γύρος συνομιλιών για το Ουκρανικό

Νέο γύρο συνομιλιών για την επίλυση του Ουκρανικιού ζητήματος συμφώνησαν να ξεκινήσουν εντός του Νοεμβρίου οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ρωσία, σε μία προσπάθεια να αμβλυθούν οι διαφορές και να υποχωρήσει η κρίση στην περιοχή.


Σε αρχικό στάδιο, η συνάντηση θα αφορά τη διερεύνηση του όποιου γόνιμου εδάφους υπάρχει ως βάση μίας κατ' αρχήν συζήτησης.

Η πρώτη συνάντηση προγραμματίστηκε να διεξαχθεί στις 13 Νοεμβρίου, στο Βελιγράδι. Τις ΗΠΑ θα εκπροσωπήσει ο Kurt Volker και τη Ρωσία ο Vladislav Surkov. Το βασικό αντικείμενο της πρώτης αυτής επαφής, θα είναι οι όροι για την αποστολή ειρηνευτικής δύναμης στην Ουκρανία, καθώς μέχρι στιγμής, δεν έχει βρεθεί η κοινή φόρμουλα για συμφωνία στο συγκεκριμένο ζήτημα. 
Η Μόσχα πρότεινε την επιτήρηση προσώπων που συμμετέχουν σε ευρωπαϊκούς οργανισμούς για την ασφάλεια και την συνεργασία. Η Ουάσινγκτον επιθυμεί η ειρηνευτική δύναμη να επιτηρεί ολόκληρη την περιοχή και να επιβάλει την αποχώρηση των βαρέων όπλων.

Οι συζητήσεις μεταξύ των δύο μεγάλων δυνάμεων συνεχίζονται, ενώ ο εμφύλιος πόλεμος στην Ουκρανία συντηρείται εδώ και τρία χρόνια, με περισσότερους από 10.000 νεκρούς.



Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/728115/ipa-rosia-neos-guros-sunomilion-gia-to-oukraniko/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.