Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

Άλλος προορίζονταν για πρόεδρος στους Νικς μετά τον Φιλ Τζάκσον…

Τον Τζέρι Γουέστ φαίνεται πως είχε αρχικά στο μυαλό του για τη θέση του προέδρου των Νιου Γιορκ Νικς, ο ιδιοκτήτης του συλλόγου, Τζέιμς Ντόλαν.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του Μιτς Λόρενς στην ιστοσελίδα του περιοδικού «Forbes», το αφεντικό των Νεοϋορκέζων ήθελε να φέρει την παλιά δόξα του ΝΒΑ, Τζέρι Γουέστ, ως αντικαταστάτη του Φιλ Τζάκσον. Μάλιστα, είχε ζητήσει από τον γνωστό μάνατζερ, Ίρβινγκ Έιζοφ, να ρωτήσει αν ο πρώην διοικητικός ηγέτης των Γουόριορς ενδιαφέρεται για το συγκεκριμένο πόστο.
Τελικά, τη θέση στην ομάδα της πόλης του «μεγάλου μήλου» πήρε ο Στιβ Μιλς, ενώ ο Τζέρι Γουέστ άφησε την ομάδα του Γκόλντεν Στέιτ για λογαριασμό των Λος Άντζελες Κλίπερς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.