
Όλα τα απαραίτητα μέτρα έχει λάβει ο δήμος Θεσσαλονίκης η πυροσβεστική υπηρεσία, ο στρατός, η αστυνομία, το λιμενικό, το δασαρχείο και οι εθελοντικές ομάδες για την αντιμετώπιση πλημμυρών και χιονοπτώσεων ενόψει της φετινής χειμερινής περιόδου.
Το πρωί συνεδρίασε το Συντονιστικό Τοπικό Όργανο του δήμου Θεσσαλονίκης με θέμα «Απολογισμός αντιπυρικής περιόδου 2017-σχεδιασμός και δράσεις Πολιτικής Προστασίας για την αντιμετώπιση της χειμερινής περιόδου 2017- 2018».
Όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος Αστικής Ανθεκτικότητας, Γιώργος Δημαρέλος, ενόψει του σχεδιασμού της χειμερινής περιόδου ο δήμος Θεσσαλονίκης διαθέτει 600 τόνους αλάτι και θα παραγγείλει άλλους 100, ενώ σε καλή κατάσταση βρίσκονται και τα οχήματα.
«Καθαρίσαμε τα φρεάτια, ωστόσο, σημασία έχει και η ποσότητα του νερού που θα πέσει» είπε ο κ. Δημαρέλος για το ενδεχόμενο πλημμυρών, δηλώνοντας αισιόδοξος πως ο χειμώνας θα βρει τον μηχανισμό έτοιμο να αντεπεξέλθει.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.