Το δικό του «αντίο» στον πρώην προπονητή του στους Μέμφις Γκρίζλις, Ντέιβιντ Φίζντεϊλ, είπε ο Μάικ Κόνλεϊ…
Αναλυτικά το μήνυμα του έμπειρου πόιντ γκαρντ των «αρκούδων» στον 43χρονο head coach:
«Οι δυσκολίες δείχνουν τον χαρακτήρα του ανθρώπου. Θέλω να σε ευχαριστήσω για όλα όσα μου έμαθες και επειδή με έκανες καλύτερο παίκτη, ηγέτη και γενικά καλύτερο άνθρωπο».
πηγή: http://www.pickandroll.gr/2017/11/30/to-antio-tou-konlei-ston-fiznteil/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.