Το πεντάλεπτο σποτ της Νέας Δημοκρατίας, ενόψει της σχετικής συζήτησης στη Βουλή, σχολίασε ο Πάνος Καμμένος με ανάρτησή του στα social media.
Συγκεκριμένα, ο υπουργός Άμυνας, έγραψε: «Γνωρίζοντας τον εξευτελισμό που θα υποστεί ο κούλης μια ακόμη φορά τη Δευτέρα οι σπόνσορες της συμμορίας έβγαλαν 5λεπτο βίντεο. Ταινία στο Χόλιγουντ να του ετοιμάσετε δεν γλιτώνει με τίποτα από την αλήθεια στη Βουλή ο “παραδεισένιος”».
Η συζήτηση σχετικά με τον Πάνο Καμμένο, τον Βασίλη Παπαδόπουλο και τη συμφωνία με τη Σαουδική Αραβία για πώληση πολεμοφοδίων ήταν προγραμματισμένη για την Πέμπτη, όμως έπειτα από αίτημα του πρωθυπουργού που ήθελε να παραβρεθεί μετατέθηκε για την προσεχή Δευτέρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.